Søg i denne blog

mandag den 27. juli 2015

En tur på legepladsen

Er sundt for både krop og sjæl

Børn, der som os, bordi en lejlighed uden en have, har brug for at komme ud og bruge sin krop, opdage verden og bruge en masse energi!

Jeg syntes der i mod ikke det er så spændende. Jeg gider ikke rende rundt på diverse kravlestativer.
Så en tur på legepladsen er for mig ensbetydende med en god kop friskbrygget kaffe! Alt i mens mine piger løber rundt og råhygger.

Den bitre bagside ved en legeplads, er når der dukker andre børn op, og de begynder at holde udenfor.
Det kan virkelig gøre mig sur, og så bliver jeg lidt strid. Det er bare IKKE okey.
Når den ene af mine børn bliver holdt udenfor, mens den anden er "inde i varmen" så skrider jeg til handling og bliver den strenge mor.

Bum og basta - det skal være sjovt at være på legepladsen

4 kommentarer:

  1. Sidder og kigger på billedet og tænker "Er det virkelig Kate's piger, hmm, måske kan jeg bare ikke se det på den afstand og bagfra..."
    De ændre sig så meget, det er helt vildt...

    SvarSlet
  2. Jeps, det er mine piger. Det går vildt stærk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg savner jer virkelig så meget... Jeg ved ikke hvornår jeg kommer til Sjælland igen, men jeg håber, at vi kan finde ud af at lave en aftale næste gang jeg kommer i flere dage i træk, for så kan vi måske lave en aftale en af dagene, hvis du har tid...

      Slet