Søg i denne blog

tirsdag den 4. august 2015

Sommerregn

I dag har vejret bare været så skønt.
Solen har skinnet og vinden har været lun. Ja faktisk har det føltes det lidt som at blive krammet.

Min store pige manglede badetøj, så jeg tog en kort tur i centret.
Jeg fik prøvet et nyt mærke solcreme. P20, den er ligesom olie og trænger super hurtigt ind. Ingen fedtet hud eller hår som klæber til huden. Så den måtte jeg have en ekstra af.

Nå, men den store fik en Hello Kitty bikini - hun elsker den.
Og selvfølgelig kunne jeg ikke gå, uden at finde noget til min yngste. Jeg fandt en yndig blå kjole. Hun blev helt vild.

Og her til aften, ikke bare falder regnen - den slår ned og hamrer ind på ruderne. Jeg må indrømme jeg syntes det er ret hyggeligt. Og så kan jeg lide en friske, rene duft af regn.

Min kat er dog ikle helt enig. Hun sidder på kommoden ude på den lukkede altan og kigger på vinduerne, med et meget utilfreds udtryk, for til sidst at vende ryggen til.

Nu vil jeg smække benene op, og nyde lidt tv, inden jeg skal i seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar