Søg i denne blog

fredag den 14. august 2015

Tidligt i seng

Jeg har selv haft første "arbejdsuge" denne uge. Jeg går i skolepraktik og da der er startet mange nye, har vi alle sammen haft en intro uge. Den har været kedelig, men det er også første gang de kaster sig ud i at lave en intro uge :)

Men trods den har været kedelig, har der været mange ting at forholde sig til.
Huske at være social med mennesker jeg ikke kender
Stressen jeg får ved nye steder, jeg ikke kender
Nye mennesker at forholde mig til
Lytte til en masse info
Tage notere af brugbare ting
Gruppe øvelser og test

Det fylder alt sammen. Især når hjernen stadig holder lidt ferie og ikke helt er klar til at starte hverdagen op. Det betyder også at jeg en del gange denne uge, enten har siddet halvsovende i en stol eller simpelthen gået i seng kl 21.
Jeg har ikke haft energi til noget om aftenen.

Men mon ikke de fleste,uanset om det er skole eller arbejde eller noget helt tredje, syntes det er svært at starte op efter en skøn ferie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar